En kyrka
med hjärta
för Gud och människor

Pingstkyrkan i Hässleholm är en församling med människor i olika åldrar, från olika länder och med olika erfarenheter. Det vi har tillsammans är tron på en kärleksfull Gud som vill oss väl. Här kan du läsa om vilka vi är och vad vi gör.

Gudstjänsten har genom alla tider varit central i den kristna församlingen. I gudstjänsten kommer hela församlingen samman för att tillbe och lovsjunga Gud. Genom gudstjänsten får vi både möta Gud och varandra, vilket är själva kärnan i att vara församling.

Varmt välkomna att fira gudstjänst varje söndag i vår kyrka 11:00. Det är sång, predikan, bön, söndagsskola och givetvis kyrkkaffe! För mer detaljerad information följ oss gärna på Facebook och/eller Instagram